Resultats de la cerca
La veritable historia dels 3 porquets
Introducció de l'anglès.Taller Orquestra de percussió
El Cercle de percussió és una activitat divertida i adaptada a qualsevol edat. Fem servir instruments de percussió especials per escoles patrocinats per la marca Remo.
EXPLORANT EL MÓN
Activitat al planetari del museu on s’hi podrà contemplar els canvis que les exploracions geogràfiques han tingut en la manera de representar el planeta.
Aprenem a navegar
Quines són les parts d’un vaixell? Com es fan els nusos mariners i per a què serveixen? Com es segueix el rumb d’un vaixell i com s’hissa una vela?
L’èxit depèn de la sort o de l’esforç?
En un món competitiu, els petits avantatges poden marcar la diferència.
A LA VORETA DELS NÚVOLS
Activitat sensorial adreçada especialment per nadons (0-3) amb música en directe i un globus voladors que permet la participació del infants.Planta integral de valorització de residus (PIVR) de Sant Adrià de Besòs
La visita guiada la Planta Integral de Valorització de Residus de Sant Adrià de Besòs fa una aproximació al tractament de residus que s'han dipositat al contenidor gris.
De plàstic a fantàstic: un residu creatiu
Visita + taller per a grups escolars a l’exposició Plàstic. Genial o pervers?
Aventura al Castell: a la recerca del tresor perdut
Introduir els infants en la història i l’arquitectura medieval a través d’una experiència participativa i divertida d’exploració pel nucli antic, treballant en equip i fomentant la seva creativitat.
UN ANIMAL A LA PLATJA!
Activitat destinada per a infantil i cile inicial primària. (I3, I4, I5, 1r i 2n)
Mostrant 1-10 de 2.256 elements.