Resultats de la cerca
Investiguem què hi ha a l’aigua
Aquesta activitat permet una primera aproximació a l’anàlisi química de les aigües.
L'home que sense voler va matar més persones de la història
Thomas Midgley va causar dos desastres ambientals i la mort de milions de persones, en ser un dels principals responsables de la introducció del plom en la gasolina i l'aparició dels gasos CFC.
Nasa Higher Education
Recursos online de la NASA per a Batxillerat i Estudis Superiors. Inclou simuladors d'aurores boreals, de satèl·lits, opcions de beques, concursos de projectes STEM, etc.
Una majoria invisible. Les dones a la fàbrica
Taller per reflexionar sobre el paper que va tenir la dona en les fàbriques tèxtils catalanes
Els Racons de les intel.ligències múltiples
Treball de cada una de les intel.ligències múltiples amb material recursos digitals que permeten integrar la joguina educativa en la tecnologiaDescobrim els orígens d’un geni: Antoni Gaudí.
Activitat educativa basada en el joc com a eina d’aprenentatge. Per donar a conèixer l’origen i les arrels familiars de l’enigmàtic i universal arquitecte Antoni Gaudí.
RETRAT PERSONAL
Art contemporani per al benestar
Aventures vora el mar
Tenint com a base d’operacions l’alberg de la Costa Brava (Llançà), on fa temps que hi treballem, us proposem activitats de descoberta, lúdiques i formatives per tot el medi marí de la Costa Brava.Jocs de Medicina: Visita a la Reial Acadèmia de la Medicina de Catalunya
La Reial Acadèmia de la Medicina de Catalunya s'ubica avui en l'antic Reial Col.legi de Cirurgians, un edifici del S.XVIII que conserva l'anfiteatre anatòmic original des d'on es feien les disseccions
MÀGIC MÚSIC
Els nostres espectacles de màgia són participatius i molt entretinguts, per amenitzar les vostres festes,
Mostrant 1-10 de 2.268 elements.