Resultats de la cerca
Planetari Digital portàtil per Secundària
Sessions immersives d'Astronomia dins el Planetari al vostre espai. Ens traslladem i muntem en un espai interior tipus gimnàs.
Animals de la prehistòria
Nens i nenes formaran tribus amb diferents animals totèmics i aprendran a identificar-los, reproduir els seus sons i plasmar-los simulant tècniques pictòriques prehistòriques..Sortida Descobrint el riu Llobregat (a l'alçada de l'Hospitalet)
Riu Llobregat. Importància ecològica, social i econòmica. Espècies vegetals autòctones i al·lòctones. Ocells. Impactes mediambientals sobre el riu.Què volem transmetre a través dels nostres perfils digitals?
L'objectiu de l'activitat és prendre consciència i actuar amb coherencia a través de les pantalles. En aquesta ocasió es treballa la imatge personal, l'autoestima, la influència dels referents digital
Una història de primera línia!
Activitat educativa basada en una visita guiada més un relat d'una persona amb una història viscuda, vinculada a l'exposició de 'En fugida. Refugiats' que romandrà fins el 30 de maig.
L’autoconeixement com a eina per triar el teu futur
Ajudem els estudiants a triar a què volen dedicar-se en el futur i com escollir el millor grau per assolir el seu objectiu.
Hisseu les veles!
Construïm un vaixell pirata i rescatem un antic tresor? Com poden navegar els vaixells? Com poden els vaixells de vela anar més ràpid? Quins factors influeixen?
TALLER CONÈIXER EL MÓN DEL RUC
Breu història del ruc, divertida i didàctica per descobrir peculiaritats dels rucs del seu comportament
Monogràfic: Construïm una escola Sensorialment Intel·ligent
4 hores de contingut, accessible durant gairebé 48 hores
Taller Guardes del Clima per combatre el canvi climàtic
Recurs digital a fer a l'escola sobre bones pràctiques en les accions quotidianes i adoptar mesures per combatre el canvi climàtic i els seus efectes. Infants d'entre 9 i 12 anys. Taller de 2 h.
Mostrant 1-10 de 2.262 elements.