Resultats de la cerca
Introducció a Scratch
Un senzill llenguatge de programació creat al MIT i pensat per als més joves, molt visual i divertit però basat en la lògica dels llenguatges de programació més avançats.
Quatre vegades més ràpid que el vent
En aquest taller l'alumnat d’ESO s'haurà de posar a la pell dels tècnics d'un dels equips participants d’un gran campionat i construir un catamarà amb BricQ Motion Prime deLEGO® Education
Com vivien els dinosaures dels Pirineus?
Descobrirem com les rèpliques fòssils de dinosaure ens parlen sobre aspectes relacionats amb la vida, la morfologia, els hàbits o la grandària d’aquests animals. Opció de taller en anglès.EL VALOR DE LES PLANTES
S'aprendran les funcions dels boscos acompanyats d'educadors ambientals que transmetran els coneixements d'una manera interactiva i amena on l'aprenentatge es basarà en l'experimentació i observació.
Planetari Digital per Primària a l'Escola
Sessions d'Astronomia curricular adaptades a cada cicle, dins el Planetari immersiu. Ens traslladem i muntem a la vostra Escola.
Moda en transició (70's-90's)
Presentació de peces originals i dinàmica de joc de rol sobre els canvis en la moda dels 70's als 90's
Anem a buscar el tresor d'en Serrallonga
Els boscos de les Guilleries alberguen un gran tresor
EL RIU ÉS PROU NET?
Activitat d’exterior de descoberta de l’entorn fluvial i la qualitat de l’aigua de la riera de Pontons,al seu pas per Torrelles de Foix.
Natura, geologia i història al Parc Natural de Sant Llorenç
El Parc de Sant Llorenç és un gran recurs educatiu a l'aire lliure. Us preparem recurreguts i activitats adaptades als diferents nivells educatius per descobrir els seus valors naturals i històricsMÓN SANT BENET: La terra i el poder
Taller participatiu a l’entorn de la societat feudal
Mostrant 1-10 de 2.262 elements.