Resultats de la cerca
Per què val la pena avorrir-se
L'avorriment ens fa més creatius, altruistes, introspectius i serveix per a la planificació autobiogràfica.
Propostes a mida
El Museu Tèxtil ofereix la possibilitat de realitzar un taller o una visita a mida segons les necessitats de l’usuari.
Els Ibers a Santa Perpètua. Desxifrant l'Estela Ibèrica!
L'alumnat descobrirà els principals aspectes que van caracteritzar la cultura ibera al nord de la Península Ibèrica, especialment al Vallès. Ens centrarem en els orígens de l’escriptura ibera.
Moviments celestes
Astronomia en directe
Els taurons: depredadors o preses
Visita guiada + taller experimental a l'Aquàrium de Barcelona. Observar, manipular, experimentar, deduir… tallers experimentals perquè l'alumnat descobreixi alguns dels aspectes de la biologia marina.
Viatge al fons del mar en batiscaf (Infantil)
Com és el fons del mar? Quines són les espècies que hi viuen? Per què no és gens fàcil la observació i exploració submarina? Quins són els perills amb els que ens hi podem trobar?
Introducció a Scratch
Un senzill llenguatge de programació creat al MIT i pensat per als més joves, molt visual i divertit però basat en la lògica dels llenguatges de programació més avançats.
Fes càlculs
Taller en el qual es treballa el càlcul matemàtic d'una forma divertida a partir de jocs diversos i col·laborant en grup.Neuroboros
Neuroboros en un projecte de tres mesos de durada per fomentar els hàbits saludables en joves de 3r d'ESO a través d'una web-app i d'un programa de classes sobre el cervell i el comportament humà
TITELLES: NO TINC POR
Espectacle de teatre i titelles: Una història quotidiana, divertida i participativa per tothom. Perquè... Qui no té por?
Mostrant 1-10 de 2.256 elements.