Resultats de la cerca
El Ramadà.
Què, qui, com, quan, on i per quèAquest amor és un miratge. Desmuntar els mites romàntics
Un itinerari educatiu que s’organitza a partir de visionats, exercicis d'anàlisi i pràctiques creatives.Algunes pedres parlen llatí
Taller per aprendre llatí a partir de l'anàlisi de les diferents inscripcions que formen part de la col·lecció del museu.L'evolució dels vertebrats
Partint del coneixement del propi cos compararem el nostre esquelet amb el d'altres grups de vertebrats (dinosaures, mamífers, rèptils, etc.) per observar les similituds i diferències que compartim.El racisme no és un joc
A partir de dues situacions fictícies, aquest taller pretén identificar els prejudicis i estereotips internalitzats per després comprendre per què existeix el racisme i com podem fer-li front.Visita dinamitzada a l’edifici de CaixaForum Girona
Una incursió activa a la Fontana d’OrRuta Verdaguer a la ciutat de Vic
La ruta per la ciutat de Vic, que transcorre per diversos punts de l'època d'estudiant i la vida en torn dels cercles intel·lectuals de Jacint VerdaguerEL JOC DE L'ARTESANIA
Organitzats en grups fareu un taller artesanal a l’atzar, el que us hagi tocat al joc. Per aconseguir ser els primers, caldrà que aconseguiu les eines, el material, l’artesà/ana....tot un repte!Construïm històries, construïm castells
Mitjançant una història i un joc de construccions, explorarem què són els castells i quins eren els seus habitants. Per a alumnes de P3 a 2n de primària.Descobrim el bosc amb els sentits
Descobrir com és el bosc que ens envolta fent servir els sentits, aprendre sense posar noms, només amb allò que percebem en cada momentMostrant 1-10 de 1.973 elements.