Resultats de la cerca
Itinerari: Ens fem preguntes
Explorem qui somFACILITACIÓ I COHESIÓ DE GRUPS - Confiança, respecte, cooperació i unió
L'aula ha de ser un espai viu, per compartir, per col·laborar,per donar i rebre, per ser crítics, per construir, per aprendre i per CRÈIXER. La cohesió de l'alumnat és fonamental!!!Gimcana inclusiva MIFAS. Recorregut sensorial
A través del joc ensenyem amb quines dificultats es troben diàriament les persones amb discapacitat, ja sigui física, orgànica o sensorial. L'activitat es realitza a la demarcació de Girona.Fes d'arqueòleg o arqueòloga
Coneixerem què és un arqueòleg i quin és el seu treball, per a després jugar a fer d’arqueòlegs. Per a alumnes de cicle superior de primària i educació secundària.Dones científiques al llarg de la història
Taller ple de la història i experimentació científica amb les aportacions de dones científiquesLa llum i les ombres. Les primeres històries amb imatges
Entendrem el funcionament bàsic de la llum i el cinema tot jugant i experimentant amb llums i ombres.Espectacle amb animals salvatges de Catalunya
El Zoo del Pirineu és un espai privilegiat, on es combinen les activitats guiades a partir dels nostres animals, amb un entorn únic on viuen els voltors, el trencalòs o les àligues en estat salvatge.Viu les matemàtiques (Barcelona)
Com ens poden ajudar a entendre la nostra realitatTerrari virtual
Programarem un terrari virtual i farem servir un termòmetre connectat a una placa controladora per mesurar la temperatura i tractar de mantenir-lo en un nombre determinat de graus.Bit a bit. Arquitectes digitals (Barcelona)
Del modernisme a l'arquitectura col·laborativaMostrant 1-10 de 1.973 elements.