Resultats de la cerca
STEAM: El cervell dels telers
A partir de l’estudi d’una veta, aprendrem que el codi binari serveix per donar ordres als telers.De qui és aquesta petjada?
L'alumnat descobrirà els animals que ens envolten amb una presentació teòrica i un taller pràctic. Una experiència educativa per conèixer la fauna local de manera dinàmica i participativa.Per què tot s'espatlla?
Aquest video parla de cotxes, telèfons i bombetes, i de les conspiracions per empitjorar-los.perQnadons: espectacle participatiu de percussió per nadons (0-3 anys)
Espectacle participatiu de percussió on els nadons viuran una experiència única a través dels sentits, que els transportarà del ventre matern, acompanyats pel so del batec del cor, al món del ritme.ODS: Com fer del món un lloc més sostenible i just per viure-hi!
Taller per donar a conèixer a l’alumnat els ODS.Robòtica amb Code & Go: La ciutat del futur
Com seran les ciutats del futur? Ens imaginarem una ciutat futurista i dissenyarem els seus carrers, edificis, parcs, etc. Després programarem un robot per visitar els diferents elements de la ciutat.MÓNNATURA DELTA DE L'EBRE: Cens d'ocells
Pràctica d'identificació i recompte d'aus aquàtiquesEl castell de Montesquiu | Espadaler i el cas del Castell de Montesquiu (Cicle mitjà i superior)
Una activitat on, per equips, investigaran i ompliran alguns misteris que al llarg de la història han quedat per esbrinar.Coneixença i cohesió de grup_Grups de Secundària
Estades pensades per grups de nova formació (per exemple els 1ers d’ESO), amb alumnes provinents de diversos centres de primària.Viu les matemàtiques (Girona)
Com ens poden ajudar a entendre la nostra realitatMostrant 1-10 de 1.973 elements.