Resultats de la cerca
Enfanga't al torn
Vine al Museu del Càntir d'Argentona a experimentar amb el fang! Cada alumne farà el seu propi gerro de ceràmica.Visita comentada a “Interior Berlanga”
Luis García Berlanga: dels estereotips a la realitatMón minúscul: els insectes
Quan arriba la primavera i els insectes ja surten a visitar-nos... t’atreveixes a classificar-los? Vols saber com són, què mengen, on viuen, com canvien al llarg de la seva vida?Prohibit i Reivindicat. Visita dialogada
Visita dialogada que té per objectiu la descoberta de l'art com a mitjà per reflexionar sobre la llibertat d'expressió, la tolerància d'idees distintes i la censura.Els obrers fan història!
Visita dinamitzada amb actors, on de la mà de l'amo de la fàbrica o d'una obrera o un comercial, els i les alumnes treballaran aspectes tecnològicsREVIR, pràctiques científiques al CRECIM de la UAB
Les activitats estan relacionades amb temes de rellevància social i científica. Es tracta que l'alumnat posi en marxa els seus coneixements per construir models amb l'ajut de noves tecnologies.La Polsina viatja pel temps
Viatja amb la Polsina des de l'edat antiga fins a l'època medieval.MATERIAL SENSIBLE
El poder transformador de la fotografia. Tallers de sensibilització sobre Abús Sexual Infantil (ASI) per a instituts i centres d’educació secundària.Sortida Descobrint el riu Llobregat (a l'alçada de l'Hospitalet)
Riu Llobregat. Importància ecològica, social i econòmica. Espècies vegetals autòctones i al·lòctones. Ocells. Impactes mediambientals sobre el riu.Taller de Física la Mentora Alsina (II)
Els alumnes coneixeran com era un laboratori de física experimental de començament de segle XXMostrant 1-10 de 2.251 elements.