Resultats de la cerca
Serrallonga i el fet bandoler
Camí de La Sala, casa natal del més gran dels bandolers, descobrireu com el context històric de l'època, va ser clau per al sorgiment del bandolerisme. En arribar a la casa, us explicarem la llegenda.
LA PEDRERA: Indiana Stones: explorem!
Recorregut guiat per l’edifici mentre desenvolupem una activitat temàtica
Descobrint els vertebrats
Visita guiada + taller experimental a l'Aquàrium de Barcelona. Observar, manipular, experimentar, deduir… taller experimental perquè l'alumnat descobreixi alguns dels aspectes de la biologia marina.
Taller a l'aula Mamífers marins
Biologia i ecologia dels mamífers marins. Grups de cetacis. Causes i efectes de les problemàtiques que els afecten."Recuperació i Utilització Educativa de Pobles Abandonats" (Convocatòria)
Podran participar en aquesta convocatòria: - 3r i 4rt d'Ensenyament Secundari Obligatori i Formació Professional Bàsica - Formació Professional de Grau Mitjà i Batxillerat,Cómic Jam ¡Hagamos un cómic!
Cómic Jam es un taller que trabaja sobre los elementos del lenguaje del cómic a través de un juego del tipo "cadáver exquisito".
Enfanga't al torn
Vine al Museu del Càntir d'Argentona a experimentar amb el fang! Cada alumne farà el seu propi gerro de ceràmica.
Viu la teva història en temps present II
Visita dinamitzada al Museu Municipal Castell (MMUC) de Rubí, on el públic docent de secundària faran una visita de l'edifici emblemàtic i de riquessa patrimonial local,i un repàs del passat de Rubí.
Sostenibilitat en joc
Una visita al museu que ens convidarà a repensar el fet de ser, de conviure, de conèixer i de fer en clau de sostenibilitat
El conreu de la vinya al parc de la Fontsanta
Es tracta d'una activitat de coneixença del món de la vinya amb contingut pràctic i experimental.
Mostrant 1-10 de 2.255 elements.