Resultats de la cerca
La Festa del Cargol
activitat on els nens fan la música i els ambients sonors d’un conte, utilitzant instruments fets amb materials senzills fàcilment reproduïbles a l’escola o a casa
L'art de viure
Activitat per conèixer com era la vida durant el Paleolític, on els alumnes acaben creant col·lectivament una pintura amb les tècniques que s'utilitzaven a la prehistòria.
Visita Espai Montseny + Sortida guiada: El bosc de les bruixes
Sabeu qui eren i què feien les bruixes de Viladrau? Passejarem pels mateixos boscos on aquestes dones sàvies i expertes en remeis naturals anaven a buscar els seus ingredients. Us hi atreviu?Jornada d'aventura a l'escola (festes final de curs, festa de l'esport, muntatges, etc.)
30 anys d’experiència dissenyant i coordinant activitats diverses per a escoles de tot Catalunya, avalen un equip tècnic professional centrat en la seguretat.
Gimcana Cultural pel barri gòtic
És una gimcana de recerca d'imatges, de missatges i on han de resoldre preguntes per saber quin grup coneix millor la història del barri Gòtic.I. Visitem un castell medieval
Coneixerem com era un castell amb els seus elements defensius, aspectes històrics, socials i culturals propis de l’Edat Mitjana.
Anellament científic d’ocells a la Bòbila
De la mà d’un anellador professional, observarem com es realitza aquest mètode d’estudi que ens permet estudiar els ocells de prop i descobrir millor com són, què fan i què necessiten per viure.
LA TAULA CUBISTA
Taller d'art sobre el moviment cubista de Picasso
Artefacte: mil tentacles (Tarragona)
Taller creat per l’artista Anna Irina Russell
Visita teatralitzada
A través dels mateixos Eusebi Güell i Antoni Gaudí, dos dels nostres monitors amb dots artístics, els més petits podran experimentar conceptes com els colors, els símbols i les textures.Mostrant 1-10 de 2.255 elements.