Resultats de la cerca
MÓNNATURA PIRINEUS: Bolets a casa
Activitat d’experimentació del cultiu de bolets
SOC ÀNGEL GUIMERÀ
Àngel Guimerà reviu en el centenari de la seva mort per compartir el seu procés creatiu, vida i obra; les reflexions sobre el català i el temps en que visquè. Un duel de dos actors en un drama modernVisita dinamitzada a “Mamut”
Visita comentada
Taller dels engranatges
Taller de mecànica elemental, per a que els nens i les nenes reconeguin els diferents tipus d’engranatges, així com les seves múltiples aplicacions
M'agrada tal com soc
Taller de prevenció dels Trastorns de la Conducta Alimentària
Viu les matemàtiques (Girona)
Com ens poden ajudar a entendre la nostra realitat
Divertim-nos amb els romans
Activitat per iniciar-se a la cultura romana a través del joc
Què és el so?
Taller per descobrir les propietats i la percepció del so.
Barcelona, ciutat de dracs
Joc de pistes en diferents idiomes i amb guies nadius per descobrir la història de Barcelona a través de les llegendes que s'amaguen darrere els dracs del nucli antic de la ciutat.
Salut mental i estigma, què en sabem?
Taller per a joves a partir de 16 anys, en format participatiu per donar a conèixer i reflexionar sobre els conceptes bàsics relacionats amb la salut mental i l'estigma.
Mostrant 1-10 de 2.255 elements.