Resultats de la cerca
Prevenció d'accidents. No et frenis la vida. MIFAS
Acció de sensibilització per a la prevenció d’accidents de trànsit. El nostre objectiu és sensibilitzar els més joves sobre els comportaments responsables quan condueixen un vehicle motor.
El viatge de l'Aixa i en Teix
L'Aixa i en Teix, els nostres companys del poblat de la Draga, ens conviden a passejar-nos per les cabanes neolítiques on ens explicaran com era el dia a dia durant aquesta època tant antiga.Taller: Som el què mengem?
Taller monitorizat on es treballa per grups diversos conceptes sobre l’alimentació diària: el menú, els grups d’aliments, la piràmide d’aliments, les racions, la dieta mediterrània, etc.
Mur geològic. Visita lliure
Descobreix el món de la geologia
IMPRIMEIX EN 3D DIBUIXANT
Taller d'iniciació a les tecnologies de fabricació digital, com la impressió 3D, a travès d'una activitat lúdica i propera pels/les parcipants.
El Ramadà.
Què, qui, com, quan, on i per què
Què volem transmetre a través dels nostres perfils digitals?
L'objectiu de l'activitat és prendre consciència i actuar amb coherencia a través de les pantalles. En aquesta ocasió es treballa la imatge personal, l'autoestima, la influència dels referents digital
La veu del vent. Els instruments de la Catedral
Activitat estructurada en un primer descobriment de la Catedral a través d'un itinerari musical per, finalment, acabar deixant anar la creactivitat tot realitzant un taller de manualitats.
Animals. Grangers i grangeres per un dia. Refugi Les Set Cabretes
Un bonic dia de camp coneixent i ajudant als animals del refugi.
El món dels peixos
Visita guiada + taller experimental a l'Aquàrium de Barcelona. Observar, manipular, experimentar, deduir… tallers experimentals perquè l'alumnat descobreixi alguns dels aspectes de la biologia marina.
Mostrant 1-10 de 2.255 elements.