Resultats de la cerca
Observació Astronomía nocturna amb telescopis astroxperiences.com
Vine i gaudeix d’una màgica nit d’observació estel·lar amb el nostre Taller d’Observació Nocturna amb Telescopis astronòmics, perfecte per a estudiants de primària, secundària, batxillerat i AMPA’s.
JOCS D' ORIENTACIÓ I GYMKHAMES
Proposta de jcs d' orientació amb bruíxola o sense, l' objectiu és potenciar l autonomia i el joc cooperatiu.
L’Iran en primera persona (Tarragona)
Persépolis, amb Patricia Almarcegui, escriptora experta en l’Iran
Una ciutat d'ombres (Girona)
Espectacle participatiu
Escola de Formació Online i Presencial per professors, alumnes i AMPA
Escola de formació online i presencial amb homologacions privades i de la Generalitat de Catalunya
Cagadubtes
Com es tradueix cagadubtes? Què vol dir balb? I Rauxa? Ho podem descobrir amb uns contes que ens deixen ben clar què volen dir!Reviu el vidre!. Taller sobre residus
Amb aquest taller aprendrem sobre les tres erres i el seu ordre d'importància. Amb l'objectiu de fomentar la reflexió sobre la necessitat de reduir i canviar els hàbits de consum actuals.
Dissipació de l'energia per fregament (EN)
Taller a la UAB enfocat a construir el model escolar d'energia i utilitzar-lo per a interpretar fenòmens quotidians com ara l'escalfament d'un fre per fregament.POSA’T A LA PELL DE L’ALTRE. TEATRE FÒRUM
El teatre fòrum, una de les tècniques del teatre social, proporciona les eines per a poder visualitzar i reflexionar sobre nosaltres i la nostra realitat i transformar-la.
Programa Argó - ICE UAB
El Programa Argó de l'Institut de Ciències de l'Educació de la UAB facilita la transició entre la secundària i la universitat, a través de diferents activitats dirigides tant estudants com a docents.
Mostrant 1-10 de 2.254 elements.