Resultats de la cerca
Espai de mediació L4 S4ND4LIA DE PIT4G0R4S
Activitat música i matemàtiques
I. Visitem un castell medieval
Coneixerem com era un castell amb els seus elements defensius, aspectes històrics, socials i culturals propis de l’Edat Mitjana.
Crea la teva rosa electrònica
Aquest taller proposa la construcció d’una rosa lluminosa a partir de la creació d’un circuit elèctric i material divers.
El tresor de les primeres pescadores
Visita dinamitzada en clau de gènere per descobrir el tresor de les dones del barri de mar.
Petjada hídrica
Sabíeu que tot allò que comprem, mengem o vestim necessita aigua per fabricar-se? Tot aquest volum d’aigua l’anomenem “Petjada hídrica”.
Ruta: El Camp d'Argelers - MUME
Visita al MUME i tot seguit el grup es desplaça fins a Argelers, al castell de Valmy, on està ubicat el Memorial del Camp d’Argelers. La visita guiada finalitza a la platja.Gimcana Medieval: aventura pel Castell
Visita al Castell i entorn proper, així com les proves que ajudaran a conèixer millor aquesta fortificació medieval i la vida que s’hi duia fa segles.
Coneix les religions de Catalunya
Aquesta pàgina web pretén acostar a l’alumnat d’ESO a la realitat de la diversitat religiosa del seu entorn.
Visita dinamitzada a “Naufragis. Història submergida”
Explorant la memòria subaquàtica
Taller d'Astronomia: Micro meteorits amb www.astroxperiences.com
Vine i descobreix el fascinant món dels micro meteorits en aquest emocionant Taller. Aprendràs tot sobre aquests petits trossos de matèria estel·lar: com recollir-los, identificar-los i classificar-lo
Mostrant 1-10 de 2.254 elements.