Resultats de la cerca
Construccions mecàniques amb Lego
La dinàmica del taller es basa en la construcció, per part dels alumnes, d’una màquina simple, a partir d’un guió, unes idees i treballant els principis bàsics dels engranatges, rodes o eixos.Fem el cim!
Activitat per aprendre a orientar-se, identificar i situar els elements que constitueixen el paisatge de la zona volcànica a l'entorn del volcà de Santa Margarida.
MÓNNATURA DELTA DE L'EBRE: Visita guiada al centre
Un espai a tocar de la Llacuna de la Tancada permet descobrir els aspectes més representatius de l’entorn natural i la vida en aquest territori: els ocells, la sal, la pesca tradicional i el paisatge.
Responsible brains
Aprendre a ser responsables de les nostres accions i entendre quines són les repercusions de parlar i no parlar davant de les injustícies. Tot això reproduint un experiment de neurociència clàssic!
Visita al Museu de les Mines de Cercs
Un tren miner introdueix els visitants a l'interior de la mina Sant Romà. El recorregut, que consta de 450 metres dins la galeria, ens fa reviure al lloc original com era el treball dins la mina.Taller a l'aula So no és soroll
Diferència entre so i soroll. Diferents fonts de contaminació acústica i nivells de soroll .Efectes de la contaminació acústica.Visita i taller de ceràmica
Visita dirigida a alumnes dels diferents cicles de primària. Organitzada de manera amena i divertida entorn de tres activitats dirigides per educadors del museu.Ruta literària Miquel Martí i Pol
Itinerari literari per Roda de Ter
WOMAGIS, el mag de les paraules (teatre, titelles i màgia)
Teatre, titelles, dansa i màgia per descobrir el poder de les paraules per transformar el món. Fomenta la lectura i convida a crear diàlegs de pau: fer màgia amb el poder de les paraules! Catàleg ULAE
Visita comentada a “Extraterrestres”
La possibilitat de vida fora de la Terra
Mostrant 1-10 de 2.254 elements.