Resultats de la cerca
El despertar d'una bombeta
Activitat per conèixer d’on ve l’electricitat d’una manera dinàmica i divertida per a alumnes d'infantil
Mosaics de colors
Taller modernista basat en la realització d'un petit mosaic.Disponible també en anglès.EscoLab: recerca, tecnologia i innovació
EscoLab obre la porta dels laboratoris i centres de recerca més capdavanters del país i ofereix l'oportunitat de dialogar amb el personal investigador que treballa en l'avenç de la societat.
Fem un món més verd
Fem un món més verd” és un projecte d’aprenentatge i servei adreçat als centres d’ensenyament de Barcelona.
Base Antàrtica. Testimoni d'una recerca pionera
Visita comentada a la Base Antàrtica
STEAM: Secret i seguretat: les matemàtiques que ens protegeixen
Les matemàtiques es troben a tot arreu, però en especial tenen molt a veure amb la seguretat i el secret, tan valorats avui en dia en tots els àmbits, en particular en el de les comunicacions digitals
L'estany, un ecosistema!
L'activitat comença a les sales del Museu Darder i després se segueix un itinerari de descoberta fins a l'Estany de Banyoles.
El Drac devorador de pizzes
Una sessió de contes molt divertida pensada per treballar temes de gènere amb la mainada per a St. Jordi.
Taller a l'aula Flora i fauna urbanes
Riquesa biològica dels ecosistemes urbans. Espècies vegetals i animals que viuen als pobles i ciutats. La seva importància ecològica.TALLER D'EDUCACIÓ AFECTIVA I SEXUAL PER AL PROFESSORAT I EDUCADORES
Taller per a professors/es i educador/es per reflexionar com volem i podem educar en sexualitat de manera crítica i positiva.
Mostrant 1-10 de 2.253 elements.