Resultats de la cerca
VIU I CREIX
Activitat d'introducció a l'Ed Emocional L’activitat vol crear un espai on esclatin emocions i sensacions!!! Participació activa i vivencial. "El facilitador convida als alumnes a obrir un tresor"
Els secrets de l'Estany
Ajudarem en Blauet a trobar els secrets que amaguen les plantes de l’estany abans que el follet Destraler les talli.Mira, un peix!
Visita guiada + taller experimental a l'Aquàrium de Barcelona. Observar, manipular, experimentar, deduir… taller experimental perquè l'alumnat descobreixi alguns dels aspectes de la biologia marina.
TRAM Barcelona Open
Transmetre els valors vinculats a l'esport adaptat (superació, esforç, constància, companyonia, etc.) com a eina educativa, mitjançant l'aprenentatge sobre el tennis en cadira de rodes.
MÓNNATURA PIRINEUS: L'ós bru
Xerrada de l’ós bru al Pirineu
Escalada per a nens i nenes de primària
Ens aproximem al món de l'escalada a través d'eixos temàtics motivadors i transversals.
UN CASTELL PER DESCOBRIR
Durant aquesta activitat coneixerem on es troba, quina és la seva història i quina funció i usos ha tingut a través dels anys, i entendrem per què és important la seva visita i conservació.
Viu les matemàtiques (Girona)
Com ens poden ajudar a entendre la nostra realitat
Anima una història. Stop-motion a l’aula
Crearem una petita peça audiovisual a partir de la tècnica audiovisual stop-motion.Mostrant 1-10 de 2.253 elements.