Resultats de la cerca
EL MEU COS: la cantata més esbojarrada de Cicle Inicial i Mitjà, amb percussió corporal!
Protagonitzeu un gran concert obert al públic, cantant, ballant i fent percussió corporal amb l’Orquestra Infantil de Barcelona!
Visita teatralitzada
Els més petits podran gaudir d’una visita divertida i vivencial. Per a alumnes de P3 a 2n de primària.
SOC ÀNGEL GUIMERÀ
Àngel Guimerà reviu en el centenari de la seva mort per compartir el seu procés creatiu, vida i obra; les reflexions sobre el català i el temps en que visquè. Un duel de dos actors en un drama modernDepuradora del Besòs
La visita a l' EDAR del Besòs, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.
Itinerari pels aiguamolls de la Corbatera
Recorregut per la zona humida de la Corbatera, des de l’aiguamoll de la Sala fins la bassa de la Corbatera.
Taller de bioconstrucció en petit format
Busques una activitat innovadora per a fer amb el teu alumnat? Us presentem el taller "Bioconstrucció en petit format"
El despertar d'una bombeta
Activitat per conèixer d’on ve l’electricitat d’una manera dinàmica i divertida per a alumnes d'infantil
Visita al Terracotta Museu i tallers de ceràmica per escoles
La ceràmica, com a activitat que aglutina diferents coneixements, fomenta l’aprenentatge mitjançant l’observació i la descoberta.
Taller de Còmic: Dibuixem Super Herois i Súper Heroïnes
Els alumnes aprendran a dissenyar i caracteritzar el seu propi superheroi. Marcarem les pautes per la creació d’una petita història que reproduirem en una tira còmica.Xerrada: El ciberbullying
Xerrada dirigida a famílies on tractarem el ciberbullying
Mostrant 1-10 de 2.253 elements.