Cerca d'activitats:​

Indica comarca o municipi o deixa en blanc per tota Catalunya

Cerca avançada:​

Neteja

Resultats de la cerca

VOLS EMPRENDRE EL TEU PROJECTE

En aquesta conferència Jordi Cirera creador de l'empresa Educaports explicarà els diferents processos en el moment d'emprendre per apropar totes aquelles experiències, decisions i situacions.

La Pepa Draps

Taller teatralitzat on els alumnes descobreixen les fibres naturals a partir d'un conte i experimenten amb diversos materials tèxtils per elaborar un póster col·laboratiu.

Visita teatralitzada

A través dels mateixos Eusebi Güell i Antoni Gaudí, dos dels nostres monitors amb dots artístics, els més petits podran experimentar conceptes com els colors, els símbols i les textures.

Ajuda humanitària - ODS: Fam Zero

Les catàstrofes naturals com ara terratrèmols o inundacions provoquen també grans episodis de fam. Per combatre la gana, organitzacions internacionals porten aigua i aliments a les zones afectades.
Mostrant 1-10 de 2.253 elements.