Resultats de la cerca
Premis Treballs de Recerca - àmbit científic i tecnològic
Premis als treballs de Recerca de caràcter científic i tecnològic
Illes Medes amb catamarà de visió submarina
Navega pel parc natural de la costa del Montgri i Illes Medes i observa la flora i fauna a través de les finestres submergides del nostre catamarà.
La música i el so, la gran emoció visual (Girona)
Combinant imatges amb diverses sonoritats
Paper amb saques: Els oficis del Pla de l'Estany
Elaborarem paper a partir de saques i draps vells (que us endureu) tal com es feia antigament, Activitat d'intercanvi entre generacions.
Taller de Sant Jordi modelatge amb Jumping Clay
Taller de modelatge amb argila JumpingClay temàtica de Sant Jordi on la classe fa una figura de Sant Jordi que s'emporten a casa.ASTERISC__
Un poema musical dibuixat a quatre mans Quatre mans musicant un poema visual Un capritx pels sis sentits Per a nadons de 0... a *anys"Teatre: Sense Lluna
Sense lluna és una reflexió sobre l’harmonia i l’equilibri universal a través de la música. Les fases lunars representen al·legòricament el cicle de la vida.
CUINANT POESIA
En Moi un reconegudíssim cuiner arribarà a la vostra biblioteca o escola amb els estris necessari per fer una bona cuinada, però compte per què no us cuinarà una menja exquisida, si no... POESIA
LA TORTUGA DE L'ALBERA - Testudo Hermanni
Una petita sortida adaptada per veure els hàbitats naturals de la Testudo Hermanni i gestió del paisatge. Activitat dinàmica. S'inclou la visita al CRTA Garriguella.Plàstics al parc
Amb el Centre Excursionista de Catalunya resseguirem camins, zones litorals, etc. per analitzar els residus, en el medi a través de l'observació directa i continguts didàctics.
Mostrant 1-10 de 2.254 elements.