Resultats de la cerca
Codelearn Classroom - Programació i pensament computacional a les aules
Codelearn Classroom és una proposta adaptada per als diferents cursos de primària i secundària. Inclou la programació i el pensament computacional a les aules seguint el seu propi pla d'estudis.Esport adaptat MIFAS
El nostre objectiu és que els i les alumnes puguin experimentar en primera persona les dificultats de practicar un esport adaptat alhora que vegin que tothom pot practicar un esport.Taller a l'aula Flora i fauna urbanes
Riquesa biològica dels ecosistemes urbans. Espècies vegetals i animals que viuen als pobles i ciutats. La seva importància ecològica.Entre llums i ombres
Experimentant amb la llumPlanetes i estrelles (Girona)
Dies, nits, estacions i constel·lacionsTaller a l'aula Bosc submarí de Posidonia oceanica
Posidonia oceanica. Biologia i altres aspectes interessants d’aquesta fanerògama marina. Causes i efectes mediambientals que l'afecten. Situació actual de les praderies.Taller a l'aula Espècies exòtiques invasores
Espècie autòctona i al·lòctona. Espècies invasores, alguns exemples i impactes ecològics i mediambientals que provoquen. Conservació i protecció dels espais naturals.Filem i teixim
Descoberta i manipulació de les matèries tèxtils naturals per fer filSabem on viuràs en el futur (Lleida)
Experiments amb dades urbanes i grups controlIntroducció a la il·lustració científica
Què és i per què serveix la il·lustració científica? Reconstruirem la musculatura i la pell d’un animal del passat i dibuixarem un crani amb la tècnica del puntillisme.Mostrant 1-10 de 2.251 elements.