Resultats de la cerca
Fem un cavallet amb pell. Imant o clauer, tu tries!
Programa d’activitats entorn de l’univers de la pell, de l’aigua i del barri del Rec, i també dels elements patrimonials dinamitzats des del Museu: l’adoberia de Cal Granotes.Toca - toca...els teixits!
Un conte teatralitzat amb un taller i una visita dinamitzada a les sales del Museu Tèxtil.Taller a l'aula Xarxes tròfiques
Conceptes com: productor primari, consumidor primari, consumidor secundari, consumidor terciari, depredador, etc. Xarxa tròfica. Equilibri alimentari que hi ha entre les diferents espècies.ZOO DEL PIRINEU "Espectacle de vol amb rapinyaires" i "visita guiada"
Podreu veure fins a 50 animals diferents: veure'ls, tocar-los i fins i tot alimentar-los! Tot això en un ambient educatiu, ensenyant els valors més importants com el respecte a la natura i als animalsDesenvolupament d'aplicacions mòbils
Una experiència on l’alumnat descobreix el disseny i programació d’aplicacions multiplataforma amb l’entorn AppLab; tot creant la seva pròpia aplicació.DE L'ART AL DISSENY: APRENEM A COMUNICAR
Quin és l’origen de l’expressivitat artística i com aquest art pot influir en el disseny gràfic actual? Aquestes són algunes de les qüestions que intentareu resoldre durant aquesta activitat.Arri, arri tatanet. Fem un cavallet amb pell
Activitat relacionada amb la pell i el seu ús, tot entrant en contacte amb un material poc conegut pels alumnes, però molt utilitzat en temps passats i per diverses cultures."Un cant a la vida: dols i pèrdues" Montse Pedret
Vivim en una cultura on estem, a vegades, allunyades del posar la cura en el que representa morir i poder agrair el recorregut de vidaColònies Emocionals escolars
Colònies amb activitats divertides i dinàmiques dissenyades per entrenar habilitats socials i personals com l’empatia, la comunicació positiva, la capacitat de treballar en equip, etc.Ràdio MNACTEC: Fem el nostre programa
Visita a Ràdio MNACTEC, l’estudi de Catalunya Ràdio que hi ha al museu, per gravar un programa de ràdioMostrant 1-10 de 2.091 elements.