Resultats de la cerca
CIÈNCIA I ART: ELS COLORS DEL ROMÀNIC
Utilitzant tècniques científiques actuals desvelarem quins eren els secrets del pintor de fa mil anys per fabricar els pigments. Inclou proposta plàstica de la tècnica del tremp.EL CARNAVAL DELS ANIMALS | BALLET CONTEMPORANI CATALUNYA i EL QUINTET DE VENT QUATRE+1
Amb l'objectiu de divertir-nos i deixar-nos bocabadats ens transportaran a un indret màgic i festiu en el que plegats ens convidaran a gaudir i participar.El mar a fons
Amb aquest projecte es pretén crear nous recursos educatius per a professors i educadors de manera que el medi marí sigui una font nova i alhora complementària per a abordar els continguts del curs.Visita al Centre d'interpretació de la Bruixeria
Visita guiada al Centre d'interpretació de la Bruixeria de Sant Feliu SasserraFem Ciència Ciutadana
Participarem en projectes científics aportant dades sobre caixes nius, espècies exòtiques, alertes forestals… que recollirem nosaltres mateixes.La meva ciutat, un ecosistema.
A través de la visita al Mirador torre Glòries, entenem les ciutats com a ecosistemes fràgils en els quals tots els elements estan interconnectats i són indispensables.Els grans oblidats! Qui viu al compost?
Hi ha un grup d'organismes que treballen a l'ombra, sense fer soroll, totalment indispensables i que passen del tot desapercebuts, sense els quals el nostre entorn seria molt pitjor i molt més brut.Ens orientem com pirates
Els alumnes descobriran diferents tècniques d'orientació utilitzades per marins, crearan ells mateixos una brúixola i faran un joc d'orientació. Per a alumnes cicle mitjà i superior de primària.STEAM: Art, arquitectura i geometria
Les matemàtiques es troben per tot arreu, com mostrarem amb una breu introducció a l’exposició. Però també tenen molt a veure amb l’art, l’arquitectura, la música i fins i tot el disseny industrial.Taller de Musicografia
Es faran figures i símbols gràfics utilitzant tècniques artístiques al mateix temps que tècniques musicals. Tot una experiència!Mostrant 1-10 de 2.100 elements.