Resultats de la cerca
Catalunya i la dictadura franquista
Durant l’itinerari es treballen els següents temes: el període de postguerra: resistència i repressió, la vida quotidiana; la represa econòmica: la represa industrial, el turisme, les migracions.Explora la natura del parc de les Planes
L'objectiu de l'activitat és donar a conèixer els valors històrics i ambientals i reflexionar entorn la importància de la implicació de les persones en la conservació de l'entorn.LA DIVERSITAT DE LA PENINSULA AL POBLE ESPANYOL
Aprendrem a desxifrar el llenguatge de l'arquitectura i ho relacionarem amb el clima i la ubicació de les comunitats autonomes representades al Poble Espanyol tot fent un viatge pel nostre recinte!Investiga el TRAM
Els infants es converteixen en petits investigadors del TRAM.Què és la sostenibilitat?
L'alumnat podrà aprendre sobre diversos temes relacionats amb la sostenibilitat mitjançant un debat on tothom podrà aportar solucions per la problemàtica ambiental actual.EXPRESS'ART. Curs d'oratòria per a joves i adolescents. 2h
Taller d'oratòria dissenyat per a joves i adolescents, on els participants tindran l'oportunitat d'explorar i desenvolupar les seves habilitat de comunicació i expressió oral de manera pràctica.El Centre d'interpretació de la Bruixeria s'acosta al teu Centre escolar
Xerrada sobre els processos de Bruixeria del segle XVII al LluçanèsTastets d'enginyieria i ferrocarril
Per realitzar aquesta visita cal contactar directament amb el departament de comunicació de la UPC de Vilanova i la Geltrú, al telèfon 93 896 77 01Taller de vitralls emplomats
En aquest taller tocarem materials i eines de veritat. Res de retallar cel·lofana ni pintar papers; aquí treballarem amb vidre, plom i estany i ho farem de forma segura i creativa!"Recuperació i Utilització Educativa de Pobles Abandonats" (Convocatòria)
Podran participar en aquesta convocatòria: - 3r i 4rt d'Ensenyament Secundari Obligatori i Formació Professional Bàsica - Formació Professional de Grau Mitjà i Batxillerat,Mostrant 1-10 de 2.125 elements.