Resultats de la cerca
Responsible brains
Aprendre a ser responsables de les nostres accions i entendre quines són les repercusions de parlar i no parlar davant de les injustícies. Tot això reproduint un experiment de neurociència clàssic!Coneguem el vapor
Visita conduïda pels espais originaris de l’antiga fàbrica tèxtil, el Vapor Aymerich, Amat i Jover.Petjada hídrica
Sabíeu que tot allò que comprem, mengem o vestim necessita aigua per fabricar-se? Tot aquest volum d’aigua l’anomenem “Petjada hídrica”.El laboratori: Mentora Alsina
Coneixerem com funcionava un taller de física de l'any 1907El mar a fons
Amb aquest projecte es pretén crear nous recursos educatius per a professors i educadors de manera que el medi marí sigui una font nova i alhora complementària per a abordar els continguts del curs.EL MEU COS: la cantata més esbojarrada de Cicle Inicial i Mitjà, amb percussió corporal!
Protagonitzeu un gran concert obert al públic, cantant, ballant i fent percussió corporal amb l’Orquestra Infantil de Barcelona al Teatre Condal!Dorothy i les seves plantes.
Fer feina al laboratoriLa dansa dels animals fantàstics
Primer es fa una visita al Museu d'Art de Girona, on s'aprenen els moviments dels animals amagats a les obres. Després es fa una dansa conjunta, portant màscares que s'hauran fet al taller.Planetari Digital per l'ESO al mateix centre educatiu
Sessions immersives d'Astronomia dins el Planetari al vostre espai. Ens traslladem i muntem en un espai interior tipus gimnàs.Taller a l'aula So no és soroll
Diferència entre so i soroll. Diferents fonts de contaminació acústica i nivells de soroll .Efectes de la contaminació acústica.Mostrant 1-10 de 2.093 elements.