Resultats de la cerca
Reescriure la història: les dones a Can Papiol
Com han canviat els rols socials des del segle XIX?DIGITALITZAR L'ENTORN ESCOLAR. EINES I HABILITATS
Van arribar les videoconferències, entorns virtuals, formació online, continguts en el núvol… El teu equip és hàbil en aquests entorns? Saben treballar digitalment?Capes de la Terra i Tectònica de Plaques
L’activitat proposa un experiment en grup sobre les capes de la Terra on centrarem la idea no només amb què hi ha sinó com funcionen conceptes com la densitat.Asclepi: mites i acció!
En aquesta activitat descobrirem la importància que el mite tenia en les cultures antigues i ens endinsarem en la màgia de la mitologia grega de la mà del déu Asclepi i altres personatges.El mar a fons
Amb aquest projecte es pretén crear nous recursos educatius per a professors i educadors de manera que el medi marí sigui una font nova i alhora complementària per a abordar els continguts del curs.Missió Setciències
Missió Setciències té per objectiu despertar l'interès dels infants envers l'astronomia i l'apassionant món de les ciències mitjançant el clown, la màgia i els titelles.El petit món del petit príncep
Acostar el llibre "El Petit Príncep" als alumnes explicant, sobretot, la simbologia de les coses que hi passen amb l'objectiu d'ajudar a comprendre el missatge de l'autor.Llepa't els dits amb la història
Visita dinamitzada per tal de destacar els trets bàsics de les cultures que conformen la nostra història, des de la prehistòria fins a època medieval, on el menjar és el fil conductor.Què hi ha al darrere dels aliments que mengem?
Aquesta activitat pot realitzar-se com a taller a l'aula o com a part d'una activitat a la Finca on es realitzaran altres tasques relacionades directament amb la producció ecològica de les hortalissesEntrem en una obra d’art! Visita a la Torre Blava
Entrar a la Torre Blava és endinsar-se en una obra d'art. A través d'una visita dinàmica i participativa, els alumnes descobriran l'obra de Josep Guinovart.Mostrant 1-10 de 2.124 elements.