Resultats de la cerca
Deconstruïm el punt de vista. Identificar el racisme en les imatges
Descobrirem el punt de vista racista que s'amaga a les imatges que sovint es difonen als mitjans de comunicació.Fum, màquines i acció
En aquesta activitat investiguem els efectes de la revolució industrial a Catalunya a través de les peces exposades al Museu i dels sis personatges que construeixen els alumnes, fidels a la història.Fotogrames
Per fer una fotografia no sempre es necessita una càmera. Els fotogrames són un procediment senzill i creatiu a través dels quals podem entendre la realitat d’una altra manera.Juguem amb les paraules: palíndroms, cal·ligrames, rimes i poesies,
Per a estimar la Literatura i les Llengües, descobrirem juntes com les paraules també poden convertir-se en un joc: coneixerem els palíndroms, els anagrames, les rimes, els cal·ligrames...Fem un quadern de viatge Midori amb pell
Programa d’activitats entorn de l’univers de la pell, de l’aigua i del barri del Rec, i també dels elements patrimonials dinamitzats des del Museu: l’adoberia de Cal GranotesJoc de Pistes: Visita el Farmlab de Rupit
Joc de pistes d'aprenentatge a la natura amb el mòbil. Una experiència educativa única en valors: conscienciació sobre el canvi climàtic, la importància de la natura i el món que ve.Ifigènia (d’Eurípides adaptació Albert Arribas direcció Alícia Gorina)
Una proposta sobre el mite d’Ifigènia que recull els dos episodis que constitueixen la seva història explicada per Eurípides a les tragèdies Ifigènia a Àulida i Ifigènia entre els taures.QUI (QUÈ) VULL SER? Eines per orientar als nostres alumnes a escollir el seu futur _ Bonificable FUNDAE. 9h
Taller pràctic i vivencial on us endureu eines per orientar als vostres alumnes acadèmicament i professional. 9h.Un mar de plàstics. Taller sobre residus
Instal·lació artística de caràcter mediambiental per endinsar-nos al fons marí i reflexionar sobre la contaminació per plàstics i envasos del mar i l’oceà.Clar com l'aigua!
L'activitat a l'aula Clar com l'aigua! pretén introduir, estructurar i/o reforçar els coneixements sobre el cicle integral de l'aigua i tots els elements que el conformen.Mostrant 1-10 de 2.122 elements.