Resultats de la cerca
Jornada de Portes Obertes COMUNICACIÓ AUDIOVISUAL (online) 23-24
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes mensuals per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.El món dels fòssils
Introducció de l'alumnat en el món dels fòssils mitjançant la visita de sales i el taller de laboratori per conèixer tots els processos que envolten la troballa i l’estudi d’una resta fòssil.EL VENDRELL MÉS QUE UN MUSEU (Museu Deu)
Recorregut pels carrers de la vila a través d’un joc de pistes, basat en imatges antigues. La fotografia com un recurs educatiu permet a l’alumne valorar, interpretar, imaginar,observar, conèixer…Reduir i Reutilitzar, què fer abans de Reciclar
De les 3R, el reciclatge és la més coneguda, però no per això la més important. En aquesta activitat, aprendrem el valor d'aplicar les altres dues R, sovint oblidades, Reduir i Reutilitzar.Cell Biology and Microscopy: exploring tiny worlds
Què són les cèl·lules, quins tipus de cèl·lula podem trobar, com funcionen i quines són les seves parts principals? Activitat en anglèsInternet segura per a joves
Presentació informativa de la mà de Mossos d'Esquadra adreçada a alumnes, professorat i pares per tal de resoldre tots els dubtes relacionats amb el món d’Internet, i ajudar a fer-ne un bon ús.Descobrim l'Agricultura de Muntanya
Coneixerem els arbres fruiters propis d’una masia de muntanya i utilitzarem els seus fruits en receptes senzilles.Fronteres Invisibles Surt al carrer
L'objectiu és fer arribar el missatge als infants més petits. És per això que hem adaptat el joc de taula, reduint-lo i adequant-lo a la perspectivad’un infant.Visita comentada a “Venerades i temudes”
Les divinitats femeninesMaleta pedagògica: La Laura i en Joan i l’amenaça de l'espècie perduda (aqüicultura)
La maleta, amb dos jocs i recursos pedagògics, s’ha elaborat a partir del conte La Laura i en Joan i l’amenaça de l'espècie perduda, sobre la recerca en aqüicultura.Mostrant 1-10 de 2.122 elements.