Resultats de la cerca
CONTES AMAZICS DEL MAGRIB: "FÀTIMA, LA FILLA DEL CARBONER"" - ALTRES POBLES/ ALTRES CONTES-
Una metodologia activa basada en la participació i l'interacció, Els participants esdevenen protagonistes i part fonamental de la proposta. Educació per a l'interculturalitat, la diversitat, la pau.ENXARXATS Prevenció dels riscos en l'us de les xarxes socials i les pantalles
ENXARXATS és una activitat de teatre/fòrum molt dinàmica i divertida, que complementa i estimula els programes de intervenció i les acciones existents que treballen la informació, la prevenció iVISITA GUIADA AL MUSEU DE LA MEL
L’ABANS I EL DESPRÉS.Ens orientem com pirates
Els alumnes descobriran diferents tècniques d'orientació utilitzades per marins, crearan ells mateixos una brúixola i faran un joc d'orientació. Per a alumnes cicle mitjà i superior de primària.Circuit Vial en Bici
Circuit del qual gaudiran els més petits (3 a 6 anys)Terra de Remences
Aquest treball de síntesi es centra en l’edat mitjana. La Garrotxa és una comarca plena de reminiscències medievals i d’on és fill en Joan de Verntallat (Cabdill de la revolta remença).Visita-taller: A 10 METRES SOTA TERRA. CIARGA I REFUGI DEL SERRAL
El taller facilita la comprensió del que significaren els bombardejos contra la rereguarda, l’articulació del Pla de Defensa Passiva i la realitat de l’experiència de persones que s’hi van protegir.Cyark - Explora el patrimoni cultural en 3D
Web on trobar vistes en 3d, tours virtuals i molt més d'alguns dels monuments del patrimoni cultural de tot el món.Més que cossos
Taller destinat a 2n ESO d'abordatge integral de la sexualitat des d'un enfocament de drets, feminista i amb el plaer al centre. Treballarem sobretot el gènere i les seves dimensions!Informació i formació sobre l'impacte de les cardiopaties congènites en l'alumnat
Tens un/a alumne/a amb cardiopatia congènita i no saps com tractar-lo? Tens por que li passi alguna cosa sota la teva supervisió? Què hauries de fer? Hi ha algun protocol establert?Mostrant 1-10 de 2.111 elements.