Resultats de la cerca
POESIA A L'ESCOLA : " VOLEN LES PARAULES"
L'eix principal és apropar la poesia a l'aula amb l'acompanayment d'altres disciplines artístiques com la música i propostes plàstiques. S'ha fet una proposta adaptada a cada cicle.DESCOBRIM LA MÒMIA I L’ANTIC EGIPTE AL MUSEU
Activitat vinculada a l’arqueta de l’Antic Egipte per venir al museu a descobrir aquesta cultura mil·lenària a través del contacte amb les obres originals.Els Racons de les intel.ligències múltiples
Treball de cada una de les intel.ligències múltiples amb material recursos digitals que permeten integrar la joguina educativa en la tecnologiaNA LLUM I ELS RESIDUS (TALLER COMPLEMENTARI A LA VISITA AL CENTRE INTEGRAL DE VALORITZACIÓ DE RESIDUS DEL MARESME)
Aquesta activitat permet reflexionar sobre el concepte residu-recurs, tot experimentant amb els materials, per treballar hàbits sostenibles en relació a la gestió dels residus.Aigua i població
Visita dinamitzada per la instal.lacióBon cop de bastó!
Com es pica un bastó? Quins passos hem de fer per ballar? Descobriu el món del ball de bastons amb un taller ple de cops i picades de bastó.VIC, ART I HISTÒRIA. UN VIATGE FANTÀSTIC EN EL TEMPS
Entre els espais del Vicpuntzero i del MEV, fem un viatge fantàstic al passat en el qual descobrirem la història de la ciutat i construirem una gran línia del temps.Visita guiada al Museu de l'Institut Català de Paleontologia Miquel Crusafont
Veniu a fer una visita guiada per personal del centre. Descobrireu les exposicions permanents i temporals i accedireu a zones del museu que habitualment no estan obertes al públic.STEAM: Bits, volts i ones, la màgia de les comunicacions
Números i formes, àlgebra i geometria, conformen el llenguatge de la ciència, la tecnologia i l’enginyeria que ens permeten comunicar-nos a curta i llarga distància.LA PEDRERA: Pedrera Pro
Permet conèixer La Pedrera, un dels edificis més representatius de la ciutat de Barcelona i del Modernisme català, seguint l’esperit transgressor amb què va ser creada,Mostrant 1-10 de 2.089 elements.