Resultats de la cerca
Traços botànics: explorant el Bosc vertical
Taller d’il·lustració científica amb Lucía Gómez
Planeta Aigua
Les propietats de l'aigua i el seu comportament en diferents condicions: solidificació, condensació, vaporització, densitat. Analitzarem qui contamina l’aigua i com podem netejar-la.Itinerari Parcs i Platges del Poblenou
Es tracta d'una passejada tranquil·la per les platges i parcs del litoral Barceloní, tot travessant el Parc del Fòrum de les cultures, i fins arribar a la desembocadura del riu Besòs.
Serrallonga i el fet bandoler
Camí de La Sala, casa natal del més gran dels bandolers, descobrireu com el context històric de l'època, va ser clau per al sorgiment del bandolerisme. En arribar a la casa, us explicarem la llegenda.
De la cèl·lula a l'ADN
Taller de ciència on es treballaran diversos aspectes al voltant del nostre material genètic.La Cuca de Llum
A través d'un conte il·lustrat aprenem com és el cicle de vida d'una cuca de llum i creem uns circuits elèctrics simples fent servir plastilina conductiva.
SOM VISITANTS (Museu Deu)
Visita general al Museu Deu.
El tren de l'ensenyament
Itineraris en Ferrocarils per a sensibilitzar i formar als més joves en el coneixement, el funcionament i la gestió del transport sostenible, de la mobilitat i del respecte per l’entorn
EMOCIONAT - TALLER INICIACIÓ A LA FOTOGRAFIA DE NATURA / GIMCANA FOTOGRAFICA
L'activitat té la finalitat d'apropar als alumnes al món de la fotografia. Ho farem a través d'una GIMCANA FOTOGRÀFICA en petits equips.I ara, què mirem? Aprenentatges audiovisuals en la infància
Un taller pensat per famílies per parlar dels aprenentatges audiovisuals en la infància.
Mostrant 1-10 de 2.303 elements.