Resultats de la cerca
Via ferrada Barranc de la Foig
Ideal com a 1r contacte amb les ferrades. Propera al poble, remunta un barranc sec amb 4 trams d'esglaons i cadena. Grans vistes del Montsant i de la vall de l'Ebre.Les històries d'en Cabòries
Les divertides trifulques d'un historiador despistat en el museu.
UN DOFÍ A LA PLATJA
Activitat destinada per a primària, cicle mitjà i superior.
LA CASETA D'EN VILLÀ (Museu Deu)
Explicació d’un conte relacionat amb els quadres de Miquel Villà on introduirem els alumnes amb la màgia de la barreja de colors.
World Robot Olympiad
Competició de robòtica educativa que inclou diversos reptes independents, per a equips de 2 o 3 membres.
LES ESTACIONS DEL MEV: LA TARDOR
Amb les arts plàstiques coneixem el romànic i el gòtic. Descobrim les obres i composem un frontal i un retaule.
Visita guiada al Castell d'Hostalric
Visita guiada al Castell d'Hostalric adaptada a cada cicle escolar.
CONEIXEM ELS ARTESANS DEL POBLE ESPANYOL
Ens ajudeu a descobrir què fan els artesans? Quins materials i eines fan servir? Anirem a la seva recerca pel poble, així com de les eines, estris i materials que utilitzen per viure-ho de ben a prop.
Tecnologia hidràulica; la força de l'aigua
Conèixer el funcionament de l’energia hidràulica en la fàbrica tèxtil
El gran dia de Girona
Aquesta activitat proposa l’observació atenta d’un sol quadre, un dels més representatius de la ciutat de Girona: El Gran Dia de Girona (1863-64)
Mostrant 1-10 de 2.263 elements.