Resultats de la cerca
Programem un llum automàtic amb microbit
En aquesta activitat fem servir la placa micro:bit per a programar un llum automàtica que s'encén i s'apaga en donar una palmada.
La Laura i en Joan en una nanorecerca (nanotecnologia)
A través de l'experimentació ens submergirem al món micro i nanoscòpic per descobrir noves propietats de la matèria i la importància de la recerca per l'avenç tecnològic.
Taller cercle de tambors
En aquets taller tocarem ritmes i hi haurà un tambor per cada nen. Fem servir instruments especials per escoles patrocinats per la marca Remo.
HIC SUNT DRACONES
Una nova mirada a l’art medieval a partir de referents que són molt actuals per als i les alumnes.
Vaixells empentats pel vent
Activitat del programa educatiu "22 dies en 22 peus, aventura en solitari a l'Atlàntic 2025"
Planeta Aigua
Les propietats de l'aigua i el seu comportament en diferents condicions: solidificació, condensació, vaporització, densitat. Analitzarem qui contamina l’aigua i com podem netejar-la.Il·lustració del conte “Carbonet”
Taller d'il·lustració i de treball en grup, en el que entre tots els participants acaben il·lustrant un conte sencer.JOCS DE SEMPRE I MAQUILLATGE PER TOTES LES EDATS
Vols una festa diferent? Tenim jocs de sempre, maquillatge, màgia i moltes sorpreses més! Fem festes majors d'escoles, de municipis i festes de fi de curs!
Les Trementinaires
Buscarem, collirem, olorarem i tastarem plantes aromàtiques i medicinals. Farem una bosseta d'olor que s'emportaran a casa.
Perduts als Jardins de Santa Clotilde (I)
Descobrireu el món de la natura mitjançant un joc de pistesMostrant 1-10 de 2.269 elements.