Resultats de la cerca
Concurs BBVA de Dibuix Escolar
Concurs de dibuix per desenvolupar les capacitats dels alumnes en l’àmbit del dibuix, així com fomentar la lectura en català mentre es treballa l’educació emocional i el respecte al medi ambient.
LA PEDRERA: Expedient Gaudí
Recorregut guiat per l’edifici mentre desenvolupem una activitat temàtica
#assaig-error
Objectiu de l’activitat: Treballar estratègies per prendre decisions autònomament i de forma responsableABANS DEL PAPER: PAPIR I JEROGLÍFICS
Es transmet la importància d'aprofitar els recursos que proporciona l'entorn per crear objectes d'utilitat com han fet les diferents cultures al llarg de la història.Amb guia didàctica.
Bosc Elàstic
El circuit de xarxes en alçada, passadissos i tobogans ja està a punt per tornar a saltar, jugar, i riure de valent!
Tast d’aigua
Coneixerem a partir d’un tast científic, les propietats de l’aigua, i com de diferent pot resultar segons el seu origen i mineralització.
AQÜEDUCTES Instal·lació i perfomance participativa,
AQÜEDUCTES: l'ecologia pràctica i divertida. Ajudant-nos entre totes, transportarem aigua amb canyes de bambú conscienciant als participants sobre el bon ús de l'aigua a les nostres ciutats i pobles.
Taller de modelatge amb JumpingClay
Taller de modelatge amb JumpingClay. Una argila de colors que s'asseca a l'aire
Els sons del Galligants
Activitat adreçada als més petits a través d'un recorregut per l'església i el claustre de Sant Pere de Galligants.
Música per a nadons i gestants,
Tallers musicals per a nadons des de 0 anys fins els 36 mesos.
Mostrant 1-10 de 2.263 elements.