Resultats de la cerca
Visita al Centre d'interpretació de la Bruixeria
Visita guiada al Centre d'interpretació de la Bruixeria de Sant Feliu Sasserra
Univers Gaudí amb Park Güell
La visita dinamitzada a G Experiència i el Park Güell vol donar a conèixer Gaudí d'una forma innovadora, mitjançant una activitat educativa-cultural adaptada les competències de cada nivell.
Otsiera. La importància de l’atenció i el silenci
Taller sobre la importància de l’atenció i el silenci
TREPITJA L’ESCENA
Introducció a les arts escèniques en els seus grans eixos: cos, veu, emocions i crear una història.
Jocs tradicionals: A QUÈ JUGUEM?... i a què jugaven les nostres àvies i avis?
Omplim fins a 500 m² amb més de 30 jocs tradicionals, alguns d'ells a escala gegant, construïts de forma artesana emprant la fusta com a material respectuós i reciclat per a jugar.
Visita-taller: P5 - COMPONDRE AMB COLORS
Involucra't en l'obra d'art com fan els artistes!
LA BALDUFA TORNA
Un joc tradicional que, practicat de forma col·lectiva i combinat amb tècniques malabars, enforteix la coordinació muscular i les habilitats socials.
(R)evoluciona l'energia!
A partir d’experiències, maquetes i prototips, entendrem què és l’energia i com es transforma.
Fes-te teu el museu
Voleu fer visita lliure al Museu amb el vostre grup escolar? Heu pensat que el Museu és un gran recurs educatiu?
Taller: Som el què mengem?
Taller monitorizat on es treballa per grups diversos conceptes sobre l’alimentació diària: el menú, els grups d’aliments, la piràmide d’aliments, les racions, la dieta mediterrània, etc.
Mostrant 1-10 de 2.264 elements.