Resultats de la cerca
El viatge de l’aigua
Activitat relacionada amb l’aigua en diversos àmbits de la vida quotidiana i com a recurs energètic. S’aborden continguts relacionats amb objectes tecnològics de base mecànica, màquines i mecanismes,
MÓNNATURA PIRINEUS: Fauna dels Pirineus
Visita al Centre de Fauna
Relacionem les espècies
Activitat física relacionada amb els regnes i les relacions existents entre les espècies.Drawing fashion. Iniciació a la il·lustració de moda
Els alumnes s'endinsen en la història de la il·lustració de moda, coneixen artistes destacats, treballen i experimenten amb materials i tècniques de les figures conegudes.
Fenòmens elèctrics (Barcelona)
Experimenta amb l'electricitat
Autòmats de Lego en acció!
Els alumnes aprendran quines peces fan funcionar els autòmats (lleves, bieles, etc.) i com poden interactuar amb ells fent les seves pròpies creacions a partir de peces de Lego i un model de fusta.FEM UN CISTELL AL POBLE ESPANYOL
Practicarem l'art de la cistelleria i teixirem el nostre petit cistell amb fibra vegetal humida. Coneixerem a l'artesana que ens presentarà les eines, els materials i els procediments que fa servir.
TALLER A L'AULA. ABANS DEL PAPER: PAPIR I JEROGLÍFICS.
Construcció d'un papir amb fulles de panotxa o de canya i traducció del nom en jeroglífics sobre un paper artesanal.
Let's Go to the Farm
Teatre en anglès per als cicles infantil i inicial sobre la vida a una granja màgica. Anglès nivell d'iniciació.
RELLOTGES I MES RELLOTGES (DIVERMATIQUES)
Al Taller de Rellotges, adreçat a alumnes d’ESO, es fa un repàs als diferents mètodes de mesura del temps des de l’antiguitat, i es du a terme la construcció de diferents rellotges de sol, entre altreMostrant 1-10 de 1.496 elements.