Resultats de la cerca
Domus: tessel·les i mosaics
Taller on a partir dels mosaics exposats al museu aprendrem com eren les ciutats i la societat romana, i on els alumnes acabaran fent el seu propi mosaic.
Meandre de Flix en kaiac
Remant en la Reserva Natural de Sebres. Els nens fan la travessa per tot l' espectacular Meandre que descriu el riu Ebre a Flix.
Jornada de Portes Obertes per a les famílies i públic en general 2025 a la UdG
La Jornada de Portes Obertes es durà a terme el 17 de maig per a les famílies i públic en general.
POSTAL DE RECORDS
Taller d'art sobre la relació de Josep Palau i Fabre i Picasso
ACTIVITATS A LA CARTA (Museu Deu)
El Museu Deu compta amb una rica col·lecció, que repassa fonamentalment l’art dels segles XIX i XX, encara que abarca més de 1.000 anys.
Biased brains
Aprendre desde la neurociència a ser crítics amb els nostres biaixos i lluitar contra les injustícies! NOVETAT! Si ets de Barcelona ciutat, sol·licita el taller per 3r d’ESO GRATIS!
L’èxit depèn de la sort o de l’esforç?
En un món competitiu, els petits avantatges poden marcar la diferència.
La revolta remença
Els camperols i les camperoles del comtat viuen oprimits pels mals usos del comte Tallarotllos, però la troballa d’un antic pergamí pot fer canviar les coses a les terres del comte.Programa Argó - ICE UAB
El Programa Argó de l'Institut de Ciències de l'Educació de la UAB facilita la transició entre la secundària i la universitat, a través de diferents activitats dirigides tant estudants com a docents.
Descoberta de la Casa Museu Verdaguer
Visita comentada de la Casa Museu, la primera casa familiar del poeta. Es mostra com era la vida d'una família de pagès de poble de mitjan segle XIX i ens introdueix a la biografia i l'obra de Jacint
Mostrant 1-10 de 2.264 elements.