Resultats de la cerca
Mira, un peix!
Visita guiada + taller experimental a l'Aquàrium de Barcelona. Observar, manipular, experimentar, deduir… taller experimental perquè l'alumnat descobreixi alguns dels aspectes de la biologia marina.
perQnadons: espectacle participatiu de percussió per nadons (0-3 anys)
Espectacle participatiu de percussió on els nadons viuran una experiència única a través dels sentits, que els transportarà del ventre matern, acompanyats pel so del batec del cor, al món del ritme.Oferta esportiva i lúdica a La Molina
A l’hivern, les escoles poden gaudir d’un dia o d’una estada a La Molina per a no oblidar. Aprendre a esquiar és una experiència única i l’estació ofereix pistes per a tots els nivells d’esquí.
Que peti la plaça!
Espectacle musical ideal per a qualsevol tipus de festa de l'escola, Carnestoltes, final de curs, castanyada...Apta per a totes les edats."Un cant a la vida: dols i pèrdues" Montse Pedret
Vivim en una cultura on estem, a vegades, allunyades del posar la cura en el que representa morir i poder agrair el recorregut de vida
Xerrada: El ciberbullying
Xerrada dirigida a famílies on tractarem el ciberbullying
Elles en la ciència
Aportacions imprescindibles de les dones a la ciència
FABRICANT CIMENT PÒRTLAND
Els alumnes podran descobrir quines són les matèries primeres del ciment, com es duu a terme el procés de transformació i la seva relació amb la ubicació del a fàbrica Asland.
Tipografies per educació
Diferents fonts per crear documents i fitxes pels alumnes
L'ART DEL VIDRE: VIDRE PINTAT AL POBLE ESPANYOL
Coneixeu les potencialitats artístiques del vidre? Acompanyeu-nos a crear un disseny ben original per aplicar sobre una peça de vidre i a fixar-lo mitjançant un procés de cocció a dins d'un forn!
Mostrant 41-50 de 1.427 elements.