Resultats de la cerca
COM FUNCIONA EL PORT
Presentació dinamitzada sobre el Port de Barcelona, que inclou una navegació a bord d’un llagut balear. de 1921.
Visitem el vostre centre: Planetari i sessió d’astronomia
Sabem que a vegades pot resultar difícil programar una sortida fora del centre educatiu, per aquest motiu oferim una sessió d’astronomia al vostre Centre Educatiu. Ens desplacem per tot Catalunya.
L'ESCULTURA AL CARRER_Primària (Museu Deu)
Recorregut pel centre de la vila del Vendrell per tal de conèixer les escultures públiques.
Mapa religiós de Catalunya
El Mapa religiós de Catalunya té per objectiu identificar i conèixer amb profunditat les comunitats religioses i els llocs de culte de totes les confessions presents a Catalunya.
Dret a l'alimentació: Des d'una perspectiva Nord-Sud global i de gènere
Formació en la qual s'introdueixen els conceptes bàsics del dret a l'alimentació des d'una mirada de Justícia Global.
Viure i morir a la Guerra Civil espanyola (1936-1939)
El taller s’endinsa en un període històric molt concret (de 1936-1939) a través dels testimonis de quatre persones reals.
Comença el joc
Presentació informativa sobre els riscos en menors de 14 anys.
Avui fem de neolítics (aquesta activitat es combina amb un o dos tallers
Ens endinsarem en la prehistòria i més concretament en el neolític.L'AVENTURA ARQUEOLOGICA
Un joc de descoberta divertit, d’equip i participatiu. Coneixereu el nostre Poble i els petits secrets que atresora d’una manera diferent.
Recursos per treballar la Unió Europea
Jocs i activitats per aprendre sobre els països, les llengües i les institucions europees.
Mostrant 91-100 de 2.117 elements.