Resultats de la cerca
Descobreix la Realitat Virtual!
Descobreix la història, el present i el futur de la realitat virtual i les tecnologies immersives, i viu una experiència amb dispositius d'alta gamma.
Activitats a la carta
Des del Museu Nacional Arqueològic de Tarragona estem a la vostra disposició per ajudar-vos a tirar endavant els vostres projectes i activitats
Visita taller "L'escola va al circ"
Vine amb la teva classe a conèixer com és una escola de circ
Comença el joc
Presentació informativa sobre els riscos en menors de 14 anys.
Taller a l'aula Estudiem els bolets
Biologia i ecologia dels bolets. Grups de bolets i espècies més típiques a Catalunya. Tradició boletaire. Interès, protecció i conservació dels espais verds i els éssers vius que hi habiten.Fem Química al Laboratori
Amb Fem Química al Laboratori volem contribuir a complementar la formació dels alumnes de batxillerat, tot posant al seu abast alguns dels recursos amb els que compta la Facultat de Química.
World Robot Olympiad
Competició de robòtica educativa que inclou diversos reptes independents, per a equips de 2 o 3 membres.
Taller a l'aula Els peixos del Mar Mediterrani II
Biologia i ecologia dels peixos. Característiques d'algunes espècies més emblemàtiques del Mediterrani. Anatomia externa i interna.MÓNNATURA PIRINEUS: Recorregut naturalista
Activitat de descoberta del Medi
De quin color és la llum?
Taller pràctic amb experiments fàcils i divertits per descobrir com funcionen els colors i la llum.També oferim l’opció de fer l’activitat en anglès.
Mostrant 71-80 de 1.687 elements.