Resultats de la cerca
Up i Jazz (Girona)
Puja a l'ascensor del jazz
Viu una autèntica experiència grangera a Can Gel - Taller: La granja en 4D
Podem sentir les olors, els sons i tocar elements de la granja sense sortir d'una habitació? Amb aquest taller sensorial podrem connectar amb la granja alhora que posem a prova els nostres sentits.
A cop de likes - Taller de prevenció de violències masclistes a les xarxes socials
Taller participatiu i vivencial on es conceptualitzaran les violències masclistes i LGBTIfòbiques i es generaran estratègies per combatre aquelles que provenen de les xarxes socials.
Empâtik · Programa d'entrenament de l'empatia per Primària.
Empâtik és un programa d'educació emocional, enfocat al desenvolupament de l'empatia, que activa cinc passos molt senzills: observar, escoltar, pensar, sentir i actuar, partint de la metacognició.
Caracterització i anàlisi del so: La veu i els sons musicals
Taller a la UAB que pretén que l’alumnat assoleixi una major comprensió del so mitjançant la seva caracterització, la caracterització de les ones sonores i les seves magnituds associades.L'ESCULTURA AL CARRER_Infantil (Museu Deu)
Els alumnes acompanyats de l’educador del Museu Deu fan un recorregut per la vila del Vendrell per tal de conèixer les escultures públiques.
Jo decideixo
Taller d’autoconeixement: motivació i presa de decisions
El llop ferotge
“El llop ferotge” és un espectacle d’actors, titelles i màscares adreçat a infants d’entre tres i vuit anys, que tant pot ser representat a l’aire lliure com en un teatre.Una paella d'aquí i una d'allà
Es pot fer l'activitat al centre o que formi part de la visita a Can Monmany i d'altres espais de treball relacionats directament amb tasques agrícoles en una Finca ecològica productiva.Oferta esportiva i lúdica a La Molina
A l’hivern, les escoles poden gaudir d’un dia o d’una estada a La Molina per a no oblidar. Aprendre a esquiar és una experiència única i l’estació ofereix pistes per a tots els nivells d’esquí.
Mostrant 91-100 de 2.125 elements.