Resultats de la cerca
Cintaires del 1900. Visita teatralitzada
Segueix el fil de la història tèxtil de la ciutat de la mà de l’Agnès, una cintaire amb molta corda que, tot treballant, et parlarà de la cinteria a Manresa.
Construïm històries, construïm castells
Mitjançant una història i un joc de construccions, explorarem què són els castells i quins eren els seus habitants. Per a alumnes de P3 a 2n de primària.
Oferta esportiva i lúdica a La Molina
A l’hivern, les escoles poden gaudir d’un dia o d’una estada a La Molina per a no oblidar. Aprendre a esquiar és una experiència única i l’estació ofereix pistes per a tots els nivells d’esquí.
Visita guiada 'Una ciutat de pel·lícula'
El Parc Audiovisual de Catalunya és un centre de producció audiovisual punter que acull rodatges de tota mena en el seus 4 platós i diverses localitzacions.
Colònies 360º: Colònies sense mestres acompanyants
Amb Monitors 360º que tenen cura dels vostres fills/es en tot moment. Mimem als qui més estimes!
Taller de Sant Jordi modelatge amb Jumping Clay
Taller de modelatge amb argila JumpingClay temàtica de Sant Jordi on la classe fa una figura de Sant Jordi que s'emporten a casa.Autòmats de Lego en acció!
Els alumnes aprendran quines peces fan funcionar els autòmats (lleves, bieles, etc.) i com poden interactuar amb ells fent les seves pròpies creacions a partir de peces de Lego i un model de fusta.Sortides multiaventura l'Era d'Oliola
Sortida d'activitats fisicoesportives en el medi natural
MuseuEscape
Resolgueu l’entrellat de tots els enigmes que us proposa en Josep Maria Llorenç, un cintaire jubilat que, abans de morir va deixar el seu llegat a qui aconseguís resoldre totes les proves.
El primer orgull és una revolta
Programa de curtmetratges sobre la diversitat afectiva i sexual
Mostrant 11-20 de 1.682 elements.