Resultats de la cerca
El càncer en imatges
El càncer a través de ressonàncies i radiografiesObservació Astronomía nocturna amb telescopis astroxperiences.com
Vine i gaudeix d’una màgica nit d’observació estel·lar amb el nostre Taller d’Observació Nocturna amb Telescopis astronòmics, perfecte per a estudiants de primària, secundària, batxillerat i AMPA’s.Projecte Explainers
Un projecte formatiu en què l’alumnat aprendrà explicant continguts científics al públic del museuPlàncton (Lleida)
Art i ciència en movimentVisitem el vostre centre: Planetari i sessió d’astronomia
Sabem que a vegades pot resultar difícil programar una sortida fora del centre educatiu, per aquest motiu oferim una sessió d’astronomia al vostre Centre Educatiu. Ens desplacem per tot Catalunya.Taller "Els virus"
Taller d’il·lustració científica amb Mikel RodríguezL'energia dels fòssils
Visita temàtica per treballar les energies fòssils: carbó, petroli i gas natural.La terra de les Tortugues
Activitat online de llarga durada, on a través de vídeos i material proporcionat, els alumnes aprendran tots els aspectes sobre les tortugues. Com són? Com viuen? Què mengen? Com es reprodueixen?Club ExperiMents (de 5-7 anys)
Taller d'invents i experiments pensat per a nens i nenes d'entre 5 i 7 anys.Vida extraterrestre amb astroxperiences.com
Estem sols a l’univers? Aquesta és la pregunta que ens hem fet des d’antic i que continuem tractant de respondre.Mostrant 31-40 de 455 elements.