Microxerrades a la Nit Europea de la Recerca

Escolar
El 24 de setembre, CaixaForum Girona acull les microxerrades científiques «La ciència a prop teu», una oportunitat per descobrir projectes de recerca del territori de manera propera i amena.
La Universitat de Girona (UdG) organitza aquesta activitat en col·laboració amb la Fundació "la Caixa". Investigadors i investigadores de la UdG, de l'Institut d'Investigació Biomèdica de Girona Dr. Josep Trueta (IDIBGI), de l'Institut Català de Recerca de l'Aigua (ICRA) i del Consell Superior d'Investigacions Científiques (CSIC) presentaran les seves investigacions en intervencions breus de set minuts. Les ponències abordaran reptes socials, ambientals i tecnològics d'actualitat, apropant la recerca a la ciutadania d'una manera amena i accessible.

Inscripció prèvia:
https://caixaforum.org/ca/girona/p/la-ciencia-a-prop-teu-girona

Aquesta activitat forma part del projecte europeu de la Nit Europea de la Recerca i compta amb la col·laboració del CaixaForum Girona.
https://www.udg.edu/ca/investiga/udgdivulga/divulgacio-i-foment-de-vocacions-cientifiques/nit-de-la-recerca
https://www.udg.edu/ca/investiga/udgdivulga/divulgacio-i-foment-de-vocacions-cientifiques/nit-de-la-recerca/microxerrades
Material complementari
Descarregar
Més informació

La informació de contacte només és visible per a usuaris registrats al portal.

Identifica't
Última actualització: 02/09/26
Fitxa tècnica
Escolar
ESO1C
ESO2C
BTX
CF
PROF-FAM
Tipus d'activitat
Conferència
Àrea de coneixement
Aprenentatge Servei
Temàtica
Entre 1 i 2h
On es desenvolupa l'activitat?
  • Els participants s'han de desplaçar a un espai o instal·lació concreta
Gratuïta
Idiomes
Català
Comarca-Municipi
Girona, Gironès
ODS