QUÈ APORTEM ALS TEUS ALUMNES?
1
MILLORA DE LES SEVES HABILITATS PERSONALS I INTERPERSONALS. INCLUSIVITAT I APRENENTATGE COL·LABORATIU
Oferir als alumnes una gran varietat d’experiències en entorns diversos els ajudarà a descobrir les habilitats de cada un i a potenciar-les. No tots els alumnes tenen les mateixes aptituds; n’hi ha que tenen grans habilitats socials, habilitats científiques, lògiques, artístiques… cada un destacarà a la seva manera i aprendran que només col·laborant es poden dur a terme grans projectes. A Activitum sabem que el procés d’aprenentatge té un gran component social, pero això facilitem l’accés a activitats que fomenten el treball en equip, la inclusivitat i la cohesió del grup.
2
ADQUISICIÓ DE REFERENTS REALS. APRENENTATGE COMPETENCIAL.
3
CREACIÓ DE CONEIXEMENT A PARTIR DE L’EXPERIÈNCIA. APRENENTATGE ACTIU I CONTEXTUALITZAT.
4
CULTIVAR MENTS OBJECTIVES I CRÍTIQUES.
Evidenciar les contradiccions i incoherències del món fomenta el pensament crític. Com assegura Francesc Torralba, la contrarietat és educativa.
5
EMOCIONS I RECORDS QUE PERDUREN.
COMPETÈNCIES BÀSIQUES QUE ADQUIEREIXEN ELS ALUMNES AMB LES ACTIVITATS EXTRAORDINÀRIES;
Competència 6: Emprar el raonament matemàtic en entorns no matemàtics
Compètencia 8: Identificar les matemàtiques implicades en situacions properes i acadèmiques i cercar situacions que es puguin relacionar amb idees matemàtiques concretes
Competència 1: Obtenir informació, interpretar i valorar el contigut de textos escrits de la vida quotidiana, dels mitjans de comunicació i acadèmics per comprendre’ls
Competència 3: Emprar estratègies d’interacció oral d’accord amb la situació comunicativa per iniciar, mantenir i acabar el discurs
Competència 5: Escriure textos de tipologia diversa i en diferents formats i suports amb adequació, coherència, cohesió i correcció lingüistica
Competència 10: Reproduir oralment, recitar i dramatitzar textos literaris adaptats o autèntics
Actitud 2: Implicar-se activament i reflexica en interaccions orals amb una actitud dialogant i d’escolta
Actitud 3: Manifestar una actitud de respecte i valoració positiva de la diversitat lingüistica de l’entorn pròxim i d’arreu