ApS: Para el carro!
Consumim d’una manera sostenible? A partir d’una recerca feta pel mateix alumnat es descobriran els hàbits de consum del seu entorn més proper. El període d’inscripció obre el 3 de juny de 2024.
Consumim d’una manera sostenible? A partir d’una recerca feta pel mateix alumnat es descobriran els hàbits de consum del seu entorn més proper. El període d’inscripció obre el 3 de juny de 2024.
L’aigua del planeta és finita o infinita? Quins impactes ambientals estem patint les persones i altres éssers vius a causa de l’escassetat d’aigua potable? El període d’inscripció obre el 3 de juny.
Projecte per aprendre què és la contaminació atmosfèrica i donar a conèixer les mesures de prevenció i precaució a la comunitat educativa. El període d’inscripció obre el 3 de juny de 2024.
Projecte per aprendre, de manera divertida, a reduir el consum de plàstics.
El període d’inscripció obre el 3 de juny de 2024.
Quant consumim a casa i a l’escola? Podem estalviar més? Eines per fer una auditoria energètica i reduir el consum d’energia a l’escola i a casa.
El període d’inscripció obre el 3 de juny de 2024.
L’objectiu de l’activitat és donar a conèixer els valors històrics i ambientals i reflexionar entorn la importància de la implicació de les persones en la conservació de l’entorn.
Aquesta activitat a l’aula està basada en el cicle dels recursos i residus.
Taller participatiu en el qual els nens i nenes faran una dinàmica semblant al tradicional joc de l’oca, però amb preguntes específiques sobre els residus i, concretament, sobre la seva prevenció.
L’activitat es basa en la narració d’un conte que permet als infants descobrir què és la contaminació atmosfèrica i quins problemes poden causar sobre la nostra salut.