Diversidad: Activitat apta per a persones sordes
Escape box: Mercaders i pirates de la Mediterrània medieval
L’alumnat s’endinsarà en les aventures dels mercaders i pirates de la Mediterrània medieval per descobrir el comerç marítim medieval, la importància del Consolat de Mar i, conceptes sobre navegació.
Del silenci a la paraula
“Del Silenci a la Paraula” fa tallers d’expressió corporal per millorar l’autoestima i la confiança en la diferència, trencant prejudicis. Recrea reptes diaris per a l’acceptació de les imperfeccions
XX violència de gènere a les xarxes socials
El “Projecte XX” aborda la violència masclista a les xarxes socials amb joves. Conscientitza sobre microviolències i rols de gènere, buscant nous models de relació positius en l’àmbit digital i quotid
Projecte Veus
El “Projecte Veus” prevé la violència de gènere donant veu a dones agredides i homes agressors. Amb el teatre, busca detectar i prevenir la violència i microviolència, promovent relacions igualitàries
Sumem i no restem
“Sumem i no restem” reflexiona sobre l’assetjament escolar. Vol fomentar l’empatia i la cohesió de grup, destacant la diferència com a valor positiu per evitar l’exclusió.
Story Femme: mirada i gènere en la cultura audiovisual
“Story Femme” analitza la mirada de gènere en l’audiovisual. Exposa les bases del masclisme i la violència simbòlica vers les dones, fomentant el debat sobre el nexe entre cinema i patriarcat.
Sexualitats | consentides, desitjades i plaents
El projecte Sexualitats | consentides, desitjades i plaents és un projecte de tallers per reflexionar sobre la violència sexual a partir del debat i l’expressió teatral i corporal.
Més enllà de la identitat
El projecte “Més enllà de la identitat” dona veu a persones LGTBIQ+ que han patit violència. Busca ampliar la mirada sobre la diversitat de gènere i combatre l’LGTBIfòbia.
Projecte Fronteres
El projecte Fronteres pretén donar veu a les experiències de diferents joves al voltant de la migració, les dificultats d’emprendre una nova vida i deixar la família enrere.