Resultats de la cerca
Planta de Compostatge de Sant Cugat del Vallès
Visita a la planta de compostatge de Sant Cugat del Vallès tot tractant la problemàtica del malbaratament alimentari.
El refugi climàtic de la Dra. Shiva
Activitat per a casals d'1 hora de durada. El refugi de la dra. Shiva és una activitat que gira entorn dels possibles refugis climàtics de les ciutats, com els parcs i les zones verdes.
Taller familiar: Grafiters del pleistocè!
En aquest taller, extraureu els pigments dels minerals i les pedres i acabareu fabricant un esprai prehistòric!
Conte: 'El núvol ensopit'
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Ecoparc dels Hostalets de Pierola
L'Ecoparc d'Hostalets de Pierola tracta els residus de la fracció resta i els dóna un pretractament abans no es portin al tractament finalista
La construcció d’una torre carolíngia de fusta
Proposta didàctica interdisciplinària, on es reproduiran els passos que els antics constructors havien de fer per aixecar una torre de guaita.
Colònies Robòtica LEGO Education
Colònies d'estiu de Robòtica i enginy amb LEGO® Education
DESCOBREIX EL CASTELL DE PENYAFORT
Vine amb família i amics i gaudeix de l’activitat Descobreix el Castell on a través d’una gimcana podràs fer tota una descoberta de la història i les diferents etapes del castell. T’hi atreveixes?
El conreu de la vinya al parc dels Pinetons
Es tracta d'una activitat de coneixença del món de la vinya amb contingut pràctic i experimental.
Les Aventures de l'Aurèlius
Les Aventures de l’Aurèlius és una activitat de dinamització lectora. A cada aventura es treballa un tema concret.
Mostrant 71-80 de 357 elements.