Visita dinamitzada a “Chez Matisse. El llegat d'una nova pintura” - infantil i primària (1r cicle)

L’art de Matisse més enllà del creador
Aquesta exposició gira al voltant d’una acurada selecció de pintures, obres mestres, escultures, gravats, revistes i cut outs de Matisse però també dels artistes als quals aquest va influenciar en els segles XX i XXI. A través del recorregut expositiu la mostra explora l’abast de l’art de Matisse més enllà del creador per seguir no només la seva trajectòria sinó també la petjada que va deixar en els creadors del segle XX i de les avantguardes internacionals. Amb Matisse, però també després d’ell. Una invitació a un viatge que qüestiona les condicions mateixes de la pintura i que transforma el nom de l’artista en un espai per habitar i pensar el perpetu reinici del llenguatge pictòric.

En la visita orientada a Infantil i primer cicle de primària els més petits descobriran un artista especialment assequible que els permetrà explorar els conceptes clau del llenguatge pictòric com el color, la forma i la línia.



Preu: 30€
Aforament: Grup classe
Durada: 1 h


Objectius de l'activitat
- Comprendre els elements bàsics del llenguatge pictòric.
- Conèixer la figura de Matisse i la influència que ha tingut en el desenvolupament de l’art.
- Apreciar l’art com a font de coneixement social i cultural.



Informació addicional
- Places limitades.
- Es prega màxima puntualitat.
- Si veniu amb un grup d’educació especial, informeu-nos amb antelació.
Treballarem per preparar l’activitat que hagueu triat o us proposarem l’activitat més adequada a les necessitats del grup.
- Si els vostres alumnes tenen algun tipus de necessitat específica, informeu-nos prèviament.
Treballarem per donar resposta a les seves necessitats
Més informació

La informació de contacte només és visible per a usuaris registrats al portal.

Identifica't
Última actualització: 22/07/25
Fitxa tècnica
INF2
CI
Tipus d'activitat
Exposició
Àrea de coneixement
Visual i plàstica
Temàtica
ODS
Fins a 1h
De pagament
Fora del centre escolar espai interior
Idiomes
Català